Saturday 18 November 2017

70 Forex System


70 vinnende tradesystem Du har rett, det etterfølgende stoppet kan ha gjort dette, jeg vil sjekke det. Uansett er systemet ingen hemmelighet. Jeg har diskutert det her for en tid siden. Jeg vil prøve å grave tråden. Ikke bare det, men hver handel kan ikke ha et identisk stopp og mål. Alt avhenger av forhold der ute og hva TF du handler på. Stoppene bør varieres i henhold til nivåene på diagrammet ditt, som er viktige på den tiden, for eksempel tidligere SR, FIB, TL osv. Din grunnleggende strategi er bra, din vinnningsgrad viser at du bare trenger å justere stoppene dine tilsvarende, på hvilket tidspunkt I din handel ville du gå inn i motsatt retning, eller på hvilket tidspunkt ville en rekkevidde rettferdiggjøre at du ikke gikk inn i en handel i det hele tatt, for å starte med disse to er gode steder for stopper både like hardt og som mål. Å bruke en TS forhindrer en handel i å utvikle seg, og du blir stoppet ved første hint av en retrace, spesielt hvis din TS er for stram. Så arbeid på stoppene dine uten å ødelegge ditt WL-forhold. Sett opp en egen demo og juster TP-ene dine først uten å berøre SL, handle i samme antall bransjer og se hvordan du går videre. Sett deretter opp en demo og juster SL-en uten å berøre din TL og se hvordan du kommer videre, og finn deretter quotsweet stopquot ved å bruke begge kontoene, sett opp en annen demo og igjen handle samme antall bransjer og ikke justere funnene dine i mellomtiden, se Resultatene og fortsett å fortsette prosessen til du finner en quottotalquot-strategi som fungerer for deg og håper å beholde 70 WR. Bare vær sikker på at du holder en stor nok prøvetaking i hver test, ellers vil du aldri finne din strategi. Fortsett med å gjenta det hele livet i strategien din. Gjør månedlige og kvartalsvise revisjoner av alle dine handler for å sikre at du fortsatt følger strategien din og for å se om du kan finjustere den i det hele tatt, test på demo igjen først før du justerer din live-strategi. Du er aldri helt ferdig med å bygge din strategi. Ble medlem Apr 2007 Status: Medlem 73 Innlegg Målet og stoppet er ikke vanskelig satt til 100, men vanligvis slutter de i dette området. Jeg handler 15min diagrammer, ulike par. Systemet er basert på 5min tilhenger system. så det bruker Laguerre og endres med MACD kryss. ser ut som jeg ikke har systembeskrivelsen her på FF, så jeg må skrive den fra grunnen av. Jeg vil gjøre det første tenk snart. Ble med Jan 2010 Status: Medlem 377 Innlegg Årsaken er RRR som mr. marketz har sagt. Jeg kan kode deg en metode med 99 av vellykket hastighet, bare med 1 pip med TP og 100 pips av SL. Men det vil fortsatt tape penger. Ble med Mar 2010 Status: Gold Trader 120 Innlegg Winning handler ikke om gode eller dårlige handler. Det handler om pengeforvaltning. Selvfølgelig ser vi alle til å gjøre gode handler, og de fleste av oss slo godt over 70 med dem, men når vi har en taper i 30-kategorien, har vi en tendens til å la det løpe som en kylling med hodet kuttet av. Stopp stopper og sett målet fortjeneste nivåer og leve av dem. Kommersiell Medlem Ble med Okt 2011 11 Innlegg Jeg har et system som produserer 70 vinnende handler, men jeg fortsetter å miste penger. Noen forslag. problemet jeg antar er stopp og målnivå. Well risk belønning ratio er problemet her. med mitt system prøver jeg og har det så min TP er dobbelt SL og sikter mot alt over 50 seire. da vet jeg im i fortjeneste. Er det en måte du kan bruke på systemet ditt SystemRD System for MT4 Jeg fant det veldig interessante handelssystemet her for MT4. Det er et spesielt sett med indikatorer med stor mulighet for å skape EA. Dessuten kan alle disse indikatorene brukes i andre handelssystemer. Dette RD-systemet ble allerede forbedret flere ganger. Så vil du finne den originale med manuell, skjelett for EA og mal, og en eller to forbedringer. Se i nedlastingsseksjonen. Se på bildet vedlagt. Det er originalt rd system. Hadde noen handlet med dette systemet, prøvde jeg ikke. Hei nytt digitalt, Rd-system er preety bra, så vidt jeg ser, brukte jeg det til å handle noen ganger når jeg føler meg lat til å involvere med hva som helst markedet går, det tjener penger, må være tålmodig, det er det å mente å være alt bra da det genererer signalet, det jeg ser basen er ADX all indi. det er et godt system. Men mesteparten av tiden ville jeg se BT signalet på 15m-30m kart for å finne entryexit. Og bruk RD pluss andre indikatorer som MACD for å bestemme en trend. Så, noen har erfaring med å handle med RD-system Jeg prøvde å bruke dette systemet på demo for en tid siden (det er nå nytt system). Jeg husker ikke nå hvordan det var å utføre. Vil bare avslutte med Braintrading-systemet til slutt denne uken eller neste uke, og bli med i denne tråden. det er et godt system. Men mesteparten av tiden ville jeg se BT signalet på 15m-30m kart for å finne entryexit. Og bruk RD pluss andre indikatorer som MACD for å bestemme en trend. Noen har erfaringer som handler med RD-system direkte YAP det er et godt system, akkurat som et hvilket som helst annet system, det er å være lidenskap før alt indi er i samme bullbear enn det kan overskrute. Bli med oss ​​last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd. Handelssystem ved hjelp av relativ styrke-del 2 Til alle de som fortsatt er interessert i å utforske ES Traders, gode metoder for å bruke relativ styrke på valutaer: Med all respekt til ES Trader, vil jeg gjerne invitere alle de som har bidratt til denne metoden og de som som har en fortsatt interesse for sin utvikling for å fortsette å utforske. Jeg er på ingen måte en ekspert i Forex, men fortsetter å studere og lære daglig. Nylig ble det startet en tråd her på FF by Beach Bum som ligger her: forexfactoryshowthread. phpt109599 som har noen gode innlegg fra Pipsqueak på post 14, 39,41, 46 amp ForexHarry 42, 43, 81. Det er også noen gode diskusjoner av kapitalistiske 88 . Lets fortsette å lære som denne metoden er, ifølge fagfolk, nærmeste vi kommer til å bli vellykkede Retail Traders. Her er lenken til den opprinnelige tråden av ES Trader: forexfactoryshowthread. phpt113181 Her er en ekstra lenke med en annen variant av denne metoden, av KangGun: forexfactoryshowthread. phpt123284 Respektfully sendt, 1Trader2 AKA Trader 1 i andre fora. Til alle de som fortsatt er interessert i å utforske ES Traders gode metoder for å bruke relativ styrke på valutaer: Med all respekt for ES Trader vil jeg invitere alle de som har bidratt til denne metoden, og de som har en kontinuerlig interesse for sin utvikling å fortsette å utforske. Jeg er på ingen måte en ekspert i Forex, men fortsetter å studere og lære daglig. Nylig ble det startet en tråd her på FF by Beach Bum som ligger her: forexfactoryshowthread. phpt109599 som har noen gode innlegg fra Pipsqueak på post 14, 39,41, 46 amp ForexHarry 42, 43, 81. Det er også noen gode diskusjoner av kapitalistiske 88 . Lets fortsette å lære som denne metoden er, ifølge fagfolk, nærmeste vi kommer til å bli vellykkede Retail Traders. Respektivt sendt, 1Trader2 AKA Trader 1 i andre fora. Telle meg inn Jeg tror vi kan gjøre dette arbeidet i enhver markedsforhold hvis vi alle jobber sammen. Jeg liker MTF ideene og tror de burde bli utforsket mer. Jeg tror også at flere pengestyringsteknikker bør diskuteres. Igjen takk til ES for å åpne døren for oss alle, og jeg håper han kommer tilbake. Det må være tider når reversering er riktig, og det er lett å se hvorfor. En valuta kunne ha fått styrke i noen timer og være klar for en retrace. Handel i retning av styrken vil føre til at dersom prisen reflekterer, så reversering handler inn i retrace. Spotting når markedet er i ferd med å retrace ville være nøkkelen til reversering. Kaller dette for eyeballing individuelle diagrammer før du plasserer individuelle handler i kurven Eller er vi overkompliserende ting Skyting for 100 pips, jeg har ikke mistet en kurvhandel med ESs-systemet siden det ble funnet i forrige uke. Det er synd at Kris kastet en hissy passform og tok sin flaggermus og ball hjem. I tillegg til å avskjære resten av oss, lukker han seg også av noen seriøst smart og kreative tanker her. Jeg håper andre vil finne denne tråden og fortsette diskusjonen. Jeg har brukt 4 timer TF til å vise til hovedtrenden og bruker 15mins TF til å gjøre oppføring. Tp 10 pips uten stoppstopp. Jeg skriver bare en gang for hver valuta som vises på 4t TF. Etter 4 timer, vent i 15 minutter, hvis valutaen på 15 min. TF flagger ut samme retning som i 4-timers TF, handler med 10 pips TP uten SL. Sjekk det hvert 15. minutt til du har samme retning med 4 timer og handle det. Når alle valutaene på 4 timer har blitt handlet en gang, slutter å handle og venter på ytterligere 4 timer. Så hver 4. time får du 10pips antall viste valuta. Hvor bra er det. Jeg bruker ibfx. Hvis denne metoden fungerer nå (under rekkevidde), vil den fungere enda bedre i trending. Er det fantasifullt eller hva jeg skal prøve dette selv. Ble med juni 2008 Status: Fortsett gjennom tåken 771 Innlegg virkelig rask her er det jeg handlet av i dag. være borte for en dag eller så etter dette. Merk. Linjene på CCFp-indikatoren på 30 minutter er ganske nøyaktige. Hvis prisen er opp, har de rett med det. Det daglige diagrammet er litt rotet i øyeblikket. Lukk inspeksjon viser imo dette kan handles vellykket. Når noen trending skjer, bør det være ganske klart hva du skal gjøre. Det er tidlig og jobber fortsatt med å bli gjort her, men ser lovende ut. Jeg finner at lesning av linjene i bunnindien (CCFp.) Er av betydning. Ikke se dem over Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) ekte fort, her er det jeg handlet av i dag. være borte for en dag eller så etter dette. Merk. Linjene på CCFp-indikatoren på 30 minutter er ganske nøyaktige. Hvis prisen er opp, har de rett med det. Det daglige diagrammet er litt rotet i øyeblikket. Lukk inspeksjon viser imo dette kan handles vellykket. Når noen trending skjer, bør det være ganske klart hva du skal gjøre. Det er tidlig og jobber fortsatt med å bli gjort her, men ser lovende ut. Jeg finner at lesning av linjene i bunnindien (CCFp.) Er av betydning. Ikke se dem, jeg tror fremover, handel med flere tidsrammer (høyere TF for trend og lavere TF for oppføring) er veien å gå. Hvilket er den beste høyere TF som skal brukes til sporingstendens, og som er den beste lavere TF for å gjøre oppføring. Jeg prøver ut 240 minutter og 15 minutter. For de som bruker 15 minutter å gjøre oppføring, vent i ca 2 minutter for indikatoren å slå seg ned. Hvis du har merket, gjør 15 minutter indikator endringer noen ganger, men bare innen 2 minutter. Takk for at du åpnet en ny tråd. Jeg beklager at ES også lukket den gamle. Ive har nettopp begynt å spille med reversering av samtalene. Det ser ut til å fungere, men det ville være flott å forstå hvorfor det gjør det. Dette systemet obviouly har fordeler og er fint og enkelt. Så forstå når du skal ta de opprinnelige anropene og når du skal reversere dem, gjør det nesten perfekt. Det er godt å se alle tilbake.

No comments:

Post a Comment