Tuesday 14 November 2017

Forex Trading Pms


Som PM ikke tillater vedlegg, svarer jeg på dem i denne tråden. OK, heres den første. Nei, jeg har aldri kodet en MTF CCI, men jeg fant det vedlagte arkivet mitt. Du kan også se på Project Ultra-tråden. og spør jmw1970 hvis han har kodet en. Også kanskje sjekke denne tråden. og prøv Googling noe som quotmtf cci mt4quot hvis du ikke allerede har gjort det. Merknad til alle: Jeg er glad for å dele noen av indikatorene og EAene som Ive skrev, men vær oppmerksom på at - i motsetning til andre programmerere som er mer sjenerøse enn meg - gir jeg ikke en gratis kodingstjeneste for FF-medlemmer. Hvis du trenger MT4-koding eller feilsøking som er utført, vennligst prøv å legge inn en av kvotene dine, så du kan se på indikatorene for freequot-tråder. Eller hvis du er villig til å betale, er det nettsteder som elanse. odesk eller rent-a-coder Noen andre gode kilder til MT4-indikatorer (bortsett fra FFs søkefasilitet): Lenker til gratis TA-ressurser her. MT4 navigasjons tips og teknikker her. Liste over jeg får mange PM'er som spør meg om hvilke som er de mest lønnsomme EA-ene, eller for generelle handelsrådgivning. Vær oppmerksom: Jeg er en programmerer, IKKE en profesjonell forex handelsmann. Jeg har vært ganske mye pensjonert siden 1999, selv om jeg fortsetter å gjennomføre prosjekter som interesserer meg. De fleste av inntektene mine i disse dager kommer fra investeringer i aksjer, obligasjoner og midler 8212 IKKE forex. Uansett, for hva det er verdt, her er mitt svar til en PM som jeg mottok. Forfatteren spurte meg om hvordan han kunne leve av å kjøre EAs (han sa noe som at jeg ikke leter etter den hellige gral, bare en EA med 60 vinnersats): Hvis det var en enkel måte å oppnå en garantert konsekvent 60 vinnersats, ville vi alle være forex millionærer. Ethvert system that8217s garantert å levere noen form for profitt (forutsatt at et slikt system eksisterer) ER DEN HELLE GRAIL. Nøkkelordet er 8220guaranteed8221. Les dette innlegget. som ble skrevet av Joel Rensink, som har handlet forex i mer enn 30 år. Også denne. Deretter forstår at disse karene er ekspertisk skjønnsmessige handelsmenn, og at erfarne menneskehandlere alltid vil overgå EAs. EAer kan ikke bruke intelligent kontekstuell analyse eller tilpasse seg endrede markedsforhold. Som sagt sier kvote god handelsmann følger hans regler en god handelsmann vet når du skal bryte dem. Som et eksempel, de EA-ene som jeg samarbeidet her har testet veldig lønnsomt (opptil 20 avkastning per år), men dette gir ingen garanti for at de vil være lønnsomme fremover på en live-konto. Og selv i backtest produserer de ikke quotconsistentquot returnerer --- det er mange tapende måneder. Etter 7 år med å studere forex, er dette det beste jeg har kunnet oppnå. Les også innleggene fra mim2005 i den tråden, der han snakker om automatiserte valutasystemer som en liten (og mest risikable) del av en balansert investeringsportefølje. Her er en interessant blogg skrevet av noen svært erfarne forhandlere. Les hvordan deres EA, som utførte mye mer konsekvent enn vår, krasjet dårlig da det plutselig opplevde markedsforhold som utviklerne ikke hadde forventet. Den eneste måten å lære forex er å begynne å lese og eksperimentere selv. Hvis du vil være lønnsom, vær forberedt på en lang reise (Im inn i mitt tiende år nå, og jeg lærer fortsatt). Det er ingen triks, og ingen snarveier. Det er ingen retur uten å ta en fullstendig risiko. Generelt, hvis du vil ha store avkastninger, må du ta større risikoer, noe som betyr større tap når strategien din møter ugunstige markedsforhold. Derfor IMO du bør handle kun med penger som du har råd til å tape. Hvis forex er din eneste inntektskilde, vil det bli lagt til trykk for å møte målene som trengs for å betale regningene dine. Hvis tap fører til at du kommer til å møte dine mål, vil du finne deg selv tvunget til overtrading, og overlever deg selv, noe som til slutt fører til feil og enda større tap. Nå som vi har uhellene ut av veien, her er noen (gratis) FF-tråder som har hjulpet meg til å forstå forex: James16 er høyt ansett, selv om hans pris handlingsteknikker pleier å fungere best på lengre tidsrammer. I alle fall er det en god introduksjon til å forstå lys og støttestøttetyper. Millipede er et godt konsept, som innebærer å ta lav risiko intradag poster, en så tillate de som holder for å spille ut over flere daysweeksmonths, for høy RR bransjer. Døds nøyaktighet gir også lav risiko intradagoppføringer, rundt sannsynlige reverseringspunkter. No-brainer trades bruker supportresistance for å gjøre det samme. Seneca piloter Ramblings forklarer viktige nivåer som er anerkjent av institusjonelle handelsmenn. Pengestrømmer. selv om det ikke er spesielt et system, gir utmerket materiale som enhver handelsmann burde vite. Hvis du foretrekker indikatorbaserte systemer, er det noen av de mest populære: Sonic R Genesis Choros Trading gjorde enkel handel Hva du ser symphonie For å være rettferdig har jeg fulgt noen av disse i stor utstrekning, men de har eksistert en stund, og I8217ve leser gode ting om dem. IMO, ting å holde seg godt borte fra. Alt som involverer Martingale-varianter, legger til tap av handler, brede eller ingen stoppløsninger, gjenopprettingstypesystemer. Mer info her. Mange av disse konseptene kan virke ekstremt lønnsomme i flere måneder, noe som gir trader en falsk følelse av suksess, før de krasjer like spektakulært. En av de største grunnene til at mange handelsfolk mister, er at de tar beslutninger basert på egen PL, i stedet for markedsadferd og sannsynligheter. I tillegg til det ovennevnte, og hvis du ønsker å handle internasjonalt, kan du finne ut så mye du kan (Google, YouTube) om disse konseptene: --- Orderflow trading (sjekk ut innlegg fra skfx i denne tråden). --- Hvordan banker manipulerer forexmarkeder (og sabotasjehandlerne). Søk etter YouTube-videoer av folk som Martin Cole og Mark Chapman. --- Sam Seiden tilbud og etterspørsel nivåer (det er også et omfattende innlegg her). Dens min oppfatning at de mest robuste systemene er basert på prismønstre og atferd skapt av underliggende drivere som: makroøkonomi, pengestrømmer, forsynings - og etterspørselsnivåer, ordreflow, behovet for å opprettholde tversgående trekantsvekt (f. eks. EURJPY EURUSD x USDJPY ), breakouts i tider med høy likviditet, sporing av sentralbankvevvektsaktivitet, selvoppfyllende profeti, nyhetskonkurranse, sviktende ekstrem overkjøpssomhet, fanget næringsdrift, nøkkelfakta og banknivåer, tidssvarende idiosynkrasjoner. og uten tvil mange andre som jeg ikke er klar over. Konvensjonelle indikatorer måler ikke direkte noen av disse. Med alle disse faktorene som virker kontinuerlig og samtidig, er forex kanskje det mest komplekse markedet for å analysere og handle. Den mest robuste tilnærmingen som jeg for øyeblikket kjenner til innebærer å studere pris ut fra standpunktet til langsiktig trendstyrke, og da måten den konsoliderer, ekspanderer, konsoliderer og ekspanderer deretter, over og over, i trenden. Ive vært rundt Forex factorys forum i over 9 år nå. Her er en liste over bidragsytere (fortid eller nåværende) som jeg tror er enten lønnsomme handelsmenn, eller har bidratt til å forme måten jeg tenker på forex. IMO er det høykvalitetsinformasjon i sine innlegg: alphaomega, auslanco, auxesis, BetterLife, billbss, billflet, BillyRayVal, birdt, capitalist88, claudia1, Craig, Custos, Darkstar, daytrading, Dopey, endroute, FerruFX, flotsom, forexhard, fti, Fudomyo, FXEZ, Gaston, Grkfx, Hayseed, HedgePiglet, Houdini, Igrok, JackLarkin, james16, Jarroo, jmn5611, Kenneth Lee, kiwitrader, kprsa, MagnumFreak, mbqb11, medici, merlin, mikkom, mim2005, nubcake, nummender, Parmalat, PeterCrowns , PeterFM, philmcgrew, pipEASY, PipMeUp, pipmutt, Porkpie, Rabid, Scooby-Doo, Senecapilot, Skenobi, Skfx, Smjones, Soultrader, Redlion, TheRealThing, TeamAphid, Topherhk88, Triphop, Trotty, Ubeee, Unknown4x, Voxdei, WMD Nei Tvil om at det er andre handelsmenn som er like verdifulle å nevne, men FF er et stort forum, og det arent nok timer på en dag å lese, enda mindre teste, alle ideer som presenteres her. Noen av det pedagogiske materialet Ive notert inkluderer en kommersiell agenda. Utfør din egen due diligence, og hvis du bestemmer deg for å bruke penger 8212 det er ditt valg. Markeder kan endres over tid, da de reagerer på ulike økonomiske klimaer og globale agendaer, og derfor er det ingen absolutt garanti for at enhver tilnærming forblir konsekvent lønnsom for alltid. Imidlertid kan det være bra forexhandlere som har funnet et ufeilbart prismønster som gir en kjekk, konsekvent ukentlig fortjeneste. Derfor ville de trolig være uenige med mye av det jeg sa. Det er også mulig at kanten deres kan forblir effektiv over flere år verdt å bytte markeder, og til og med ansette en forsiktig, bærekraftig MM. Hvis du er heldig nok til å finne en av dem som poster her, så 8212 åpenbart 8212 ignorerer hva jeg sa, og følger dem. Men vær trygg på at jeg ikke er en av dem. Jeg innså meg å bytte forex og være vellykket, du trenger en kant. Jeg er overrasket over å innse at din valutastyrke indi kan være en som gir meg en. Siden du er skaperen av det. noen råd om forbedring Jeg bruker din indi med standardinnstillinger, og når jeg ser i m5 eller m15 valutaer begynner å gå veldig motsatt, skriver jeg bare inn med en handel RR 11 20 pips ot så, og til nå ser det ut som om det er 60 Jeg har nettopp sett innlegget ditt nå. Jeg bruker styrken indy bare i D1W1 TFs, som en proxy for makroøkonomi. Ikke sikker på hvordan du best kan bruke den på kortere TF. Parring sterkeste valutaer mot de svakeste er imidlertid et fornuftig tillegg til ethvert trend-etter-system. Det er noen veldig gode notater om pengestrømmer av unknown4x i denne tråden. 10 juni 2012 2:33 am Innlegg 14 Bruk den vedlagte indikatoren. Kopier det inn i. eksperterindikatormappe, og start MT4. Indy antar at datafilen du navnet allerede finnes i. expertfiles-mappen, og at formatet er datetime, verdi med datetime sortert i stigende rekkefølge (dvs. tidligste dato ved starten av filen). FileName 8212 navnet på filen hvis data du vil plottet. Det må allerede eksistere i. expertfiles mappe. DateFormat 8212 formatet for datoen eller datetime-verdien i filen. Eksempler på gyldige formater: DDMMYYYY (bare dato) YYYY. MM. DD (bare dato) ÅÅÅÅ. MM. DD HH: II (dato og timerminutter) DateDelimiters 8212 alle avgrensere brukes til å skille verdier i datetime-feltet, f. eks. perioder, skråstreker, mellomrom, kolonner FieldDelimiter 8212 tegnet som ble brukt til å skille datetime-feltet fra verdifeltet I prøvefilen nedenfor er datetime i formatet YYYY. MM. DD HH: II og feltet avgrenseren er et komma. Legg merke til hvordan datastimene er i stigende rekkefølge. Hvis de ovennevnte kriteriene er oppfylt, vil indikatoren (når den er festet til et diagram) plotte verdiene fra filen i et vindu under hovedskjermvinduet. Dataverdiene skal korrigere riktig med diagrammets tidsramme. Datafilen som er vedlagt nedenfor, ble brukt sammen med standardinnstillingene i indikatoren, for å opprette plottet vist i vedlagte skjermbilde. Forex: il handelssystem PMS PMS st per: SAR Parabolico, MACD. Stocastico. Vale a dire i tre indicatori usati dal sistema. Il sistema PMS i parte discrezionale e in parte meccanico, ikke quindi un sistema interamente robotico. Jeg er en av de mest anerkjente kundene i verden, og jeg må si at jeg har et mål om å stoppe med å diskutere, og at de skal hjelpe deg. E8217 er ikke bare en grunnleggende grafisk grafikk, men er også en del av den største delen av denne. Indikator for å si seg selv om at det er viktig å indikere at det er viktig å se på følgende: Ingresso e uscita Avgir seg selv om det er viktig å si at det er slik at de ikke er i stand til å forstå: 1. il SAR Parabolico deve sopra il prizzo per ingressi kort, sotto il prezzo pr ingressi in lang 2. le linee MACD devono essere incrociate 3. lo stocastico non deve segner vendita o acquisto eccessivi. L8217impostazione del take profit og dello stop loss puramente discrezionale. Per quanto riguarda målretter jeg meg for å gi deg muligheten til å oppnå suksess med supportolivello eller suksessiv livello psicologico (livsforsikring er 1.4000, 1.4100, 1.4200, etc.). Gli stopper possono essere impostati oltre i livelli giornalieri pi vicini: sopra la resistenza se så kort sagt, og du vil være sikker på at du vil si det lenge. Se ikke si vogliono impostare stop. Nei, det er ikke noe mer enn 30 pip. Nel caso in cui si verificasse un nuovo rovesciamento del SAR Parabolico, necessario chiudere il trade. Se nå, hvis du er en handelsmann, sier du. Diciamo infine che il sistema PMS er en av de mest komplekse selskapene, og har en innflytelse på SAR Parabol, og er en del av MACD-funksjonen: EURUSD, USDCHF, GBPUSD, EURJPY, AUDJPY og GBPJPY. kopiere RIPRODUZIONE RISERVATA Con Plus500 puoi billettpris handel med Forex, indikasjon, valuta, ETF og MULTIPRODUCT. DEMO GRATUITA Trading er 2000, og Forex og Azioni. Deposito da 100. Opinioni DEMO GRATUITA Brokeren er i Storbritannia. Supporto 245 tramit live chat, email e telefono DISCLAIMER Forexinfo. it una testata giornalistica en tema økonomi og finanskrisespesifikke Forex. Autorizzazione del Tribunale di Roma N. 2692012 del 25092012.Hanover svar på PM Hei David, jeg ser at du ikke lenger koder indisEA, med mindre de er nyttige for deg personlig. Jeg har en indi som jeg vil ha kodet (vil betale) og fra hva jeg har sett du er en av de beste koderne rundt her. Hvor ville det være riktig sted å beskjed deg for å se om det ville være noe du kanskje personlig synes å være nyttig, og hvis du ikke er interessert i å kode det, vil du ha en god kode som du vil anbefale. (Jeg ser ikke en meldingsknapp på profilen din). Skål, takk for meldingen din. Personlig finner jeg de mest nyttige indikatorene er de som gir informasjon som nyhetshendelser, tidssoner, sammendragsdata som daglige intervaller og noen horisontale nivåer. Jeg har slått av meldinger for lenge siden fordi jeg fikk for mange kodingsforespørsler. Jeg har forsøkt å fokusere mer på handel og mindre på programmering. For noen gode programmerere, se dette innlegget. Det finnes andre gode kodere som posterer på FF, men jeg er ikke sikker på om de er villige til å jobbe for penger. Jeg antar at du er klar over at MT4 vil bli avbrutt snart (mer info i denne tråden). Takk for meldingen din. Personlig finner jeg de mest nyttige indikatorene er de som gir informasjon som nyhetshendelser, tidssoner, sammendragsdata som daglige intervaller og noen horisontale nivåer. Jeg har slått av meldinger for lenge siden fordi jeg fikk for mange kodingsforespørsler. Jeg har forsøkt å fokusere mer på handel og mindre på programmering. For noen gode programmerere, se dette innlegget. Det er andre gode kodere som posterer på FF, men jeg er ikke sikker på om de er villige. Nei, jeg hadde ingen anelse om at MT4 ble avsluttet, det er forferdelig. Hvor mye lengre tror du det er bra å bruke det før noen endringer. Den jeg vil ha, vil liste alle par og være lik din PSA (som jeg for tiden bruker), men i stedet av måling av bevegelse det ville liste pips fra daglig highlow, tid siden siste daglige highlow (i timer: minutter: sekunder), samt pips fra tid fra andre nøkkel horisontale nivåer. Hvis du ikke er interessert (som er forståelig på grunn av MT4-problemet), prøver jeg å kontakte disse kodene om de kan gjøre noe fremoverkompatibelt. Takk for ditt svar. Vet ikke om du fortsatt er rundt, men jeg la merke til at jeg ikke hadde svart på dine spørsmål. Ikke sikker på hvordan jeg ikke klarte å se innlegget ditt. Jeg beklager. 1) TA - Hvilken type handelsmann er de? Scapler, Day, Swing, Long Term Alle er overveiende intradaghandlere, så vidt jeg vet. En handler alle TFs fra M15 til ukentlig. 2) TA - Hvordan handler de - Naken PA eller Indikatorer 3) TA - Hvis indikatorer - Hva bruker de? - SR, SD, Pivot, Volum, Fibonacci, Harmonics, Moving Average, Breakout One bruker Bollinger-bånd, stearinlys, stokastiske divergens og noen SR (inkludert pivotnivåer og fibos). Handler alle TFs fra M15 til ukentlig. De andre bruker strekkstenger, Guppy MMAer og en proprietær signalgenererende indikator som han utviklet seg. 4) FA - Kortsiktig nyhetsspike eller Long Term Fundamental Both. Han (Jarratt Davis) handler inn og ut av nyhetsmeldinger. Han bruker også makroøkonomi (hovedsakelig sentralbankmeldinger og rentenCPIQE-data) i begge valutaene for å etablere par for handel og holder handler på noe mellom 20 og oppover på 200 pips. 5) MM - Hvor mye risiko tar handlerne ikke mer enn 1 egenkapital per handel, i alle tilfeller. Jarratt leier noen ganger 1 egenkapital per 100 pips, i stedet for 1 egenkapital per SL pips. 6) TF - Hvilken TF ser de på Se ovenfor. Ive deaktivert PM fordi jeg får for mange programmeringsforespørsler. Jeg bruker iCustom, men den returnerer 2147483647 (tom verdi) Kan du ta en titt. For eksempel er det en enkel supertrend i opp trend den tredje indeksen viser null (feil). ned trend show 2147483647 1. Supertrend indikator kompilerer med feil. Den har en uovertruffen, høyre, krøllete brace. Se skjermbilde under 2. Din iCustom () setning er feil konstruert. Prøv noe som helst: iCustom (Symbol (), Periode (), quotxSuperTrendquot, quotxquot, quotxquot, 10, 1,7, 0, 0) 3. Supertrend-indikatoren bruker 5 buffere, men bare 2 av dem (buffer 0 og en av de andre ) har verdier for en gitt datapost. Derfor bør du bare bruke buffer 0 for å utvinne indikatorverdien. Beklager, men du er på egen hånd etter dette. Jeg er ikke lenger koding eller feilsøking. Du kan prøve å legge inn en av kvotekoden for freequot-tråder, eller starte en ny tråd. Forhåpentligvis vil noen som er mer sjenerøs enn jeg, hjelpe deg. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hvis man ser på Forex Retail-handelssituasjonen objektivt (objektiv virkelighet som du uttrykker det) når det gjelder utførelsen av alle kundemidler, er det konklusjonen at en konsekvent og langvarig suksess faktisk er en statistisk avvik . Jeg sier ikke det kan ikke skje. Jeg sier at det må skje på ekstremer og dataene viser dette. Så i det lange løp tjener bare meglere og systemleverandører penger i Retail Forex. Jeg svarer her, for ikke å forstyrre den andre tråden ytterligere. Alle vet at kostnader (fra et detaljhandelsperspektivperspektiv) gjør handel et negativt sumspill, og at den gjennomsnittlige detaljhandelen til slutt går tapt. Det har vært lange (og oppvarmede) debatter om nøyaktig hva feilfrekvensen angivelig er et sted mellom 90 og 99,9. Derfor er en næringsdrivende som oppnår langvarig suksess, faktisk en kvotestatisk aberrationquot. Ingen argument der. Spørsmålet er om de som oppnår langvarig suksess, gjør det fordi de er virkelig dyktige, eller på grunn av lykke til. Jeg hevder at enhver rettferdig person ville se 26 påfølgende lønnsomme måneder som tilstrekkelig bevis på ferdighet. At det er slik, er det mulig for forhandleren å tjene systematisk (i motsetning til fortluffende) fra forex. Whoooopitee doooo, hva en utrolig investering. Du er det bedre å jobbe på Macas og ikke drikke i helgene. Du savner helt poenget. Du sa at bare br0kers og leverandører tjener penger fra forex (og uten noen bevis for å støtte ditt krav). Ive ga bevis på at det er mulig for en detaljhandler å vinne systematisk, med 26 påfølgende vinnende måneder. Genten som administrerer kontoen min, gjør opp til syv figurer årlig. Som er noen av hans større kunder, og uten å måtte jobbe i det hele tatt. QED. Vet ikke om du fortsatt er rundt, men jeg la merke til at jeg ikke hadde svart på dine spørsmål. Ikke sikker på hvordan jeg ikke klarte å se innlegget ditt. Jeg beklager. Han (Jarratt Davis) handler inn og ut av nyhetsmeldinger. Han bruker også makroøkonomi (hovedsakelig sentralbankmeldinger og rentenCPIQE-data) i begge valutaene for å etablere par for handel og holder handler på noe mellom 20 og oppover på 200 pips. De få gangene jeg fulgte Jarratt Davis, var hans samtaler mislykket. Sammenlignet med David Pegler som var en handelsmann fra FXbootcamp og var dødelig nøyaktig (oppføring, stopp og takeprofit nivåer), men han lærer ikke lenger. Aldri så faktiske accts av enten handelsmann. Dagen jeg trente med David var han veldig nøyaktig, men på den tiden var jeg ny til handel og forsto ikke hvordan han ringte. Men Jarrat har ikke imponert, kanskje jeg må observere ham litt mer. Har du sett ham gjøre nøyaktige samtaler. De få gangene jeg fulgte Jarratt Davis, var hans samtaler mislykket. Sammenlignet med David Pegler som var en handelsmann fra FXbootcamp og var dødelig nøyaktig (oppføring, stopp og takeprofit nivåer), men han lærer ikke lenger. Aldri så faktiske accts av enten handelsmann. Dagen jeg trente med David var han veldig nøyaktig, men på den tiden var jeg ny til handel og forsto ikke hvordan han ringte. Men Jarrat har ikke imponert, kanskje jeg må observere ham litt mer. Har du sett ham gjøre nøyaktige samtaler Fondforvalteren jeg har henvist til, er ikke Jarratt Davis. Så vidt jeg vet, må du være en veldig stor fisk hvis du vil at Jarratts selskap skal handle for deg. Men siden du spør om Jarratt: I løpet av tiden jeg har vært med ham, gjorde han noen vinnende samtaler, noen tapte. Jeg tror jeg har fått litt verdi for mitt medlemskap fordi jeg har fått nye perspektiver på FA. Som jeg har sagt andre steder, tror jeg ikke på håndholdt mentorskap, i det minste i en følelse av å tankeløst kopiere en mer erfaren handelskode. Jeg foretrekker å samle informasjon fra et bredt spekter av kilder, og deretter utarbeide mine egne handelsideer. Jarratts blir rangert som verdens nest beste forexhandler mellom 2008-2013 av Barclay Hedge, og er ekte (jeg kan sende deg et skjermbilde hvis du sender meg en e-post). Mer nylig har jeg registrert meg for gratis e-post fra BKforex (Boris Schlossberg og Kathy Lien), og jeg tror at deres analyse er ganske bra også. De er blant de FA-baserte koblingene jeg postet her. Jeg har ingen erfaring med David Pegler, derfor kan jeg ikke kommentere. Om handelssamtaler: Som vi begge vet, trenger du ikke å foreta perfekte samtaler, en 60-vinnersats på 1: 1 RR (for eksempel) representerer en kant. IMHO er det ikke så mye om størrelsen på kanten, det handler om hvordan det konsekvent kan opprettholdes over flere år, og det er verdt å bytte markeder. Konsistens gir deg mulighet til å handle med en høyere VAR (eller investere en større sum penger med viss tillit, men i form av en balansert portefølje vil jeg fortsatt se forex som en av de mer risikable investeringene). Se nøye på dette diagrammet. Jeg har nettopp oppdaget hva IMHO er et må lese innlegg av alphaomega. Det er i tråd med hva jeg prøvde å si her om statistisk svingning, men han presenterer det så mye bedre. Det illustrerer hvorfor det er ikke nok å se en positiv, selv en svært positiv, handelsutforsker eller myfxbook. Det er også viktig å vite hvem som er kanten, og hvorfor den virker, dvs. styrken og svakhetene til den strategien, under hvilke markedsforhold (f. eks. Trending, sidelengs, flyktig, flat osv.) Det utgjør lønnsomt, og under hvilke forhold det sliter . Hvis du ikke klarer den typen kunnskap, ser du en strategi som er lønnsom etter 200 handler over 5 år, det vil si flere måneder verdt potensielt forandrede markedstyper, enn 1.000 handler over 1 år. Som alphaomegas innlegg innebærer, er noe mindre enn statistisk gyldighet en crapshoot. Etter å ha sagt alt det, satser jeg fortsatt på at lederen min har en ekte kant. 26 fortløpende lønnsomme måneder trosser odds på flere millioner til en, virker det utover riket. Men selv om jeg er feil, lar jeg ham leke med penger som jeg har råd til å tape. Et myntkastspill vil generere trender av hodene eller haler, men disse trender har ingen forutsigbar verdi: Resultatet av neste kast er alltid 5050. Når markeder tendens, er det nyttig å ha en ide om hvor bærekraftig trenden er, det vil si om Den har sannsynlig tilbakebetaling av grunnleggende (eller andre) faktorer, eller det er bare myntkast tilfeldig (deriblant sadelteppeanalogen). I hvilken grad det ikke er mulig for en detaljhandler å gjøre denne forskjellen, er en prediksjonsbasert kant heller ikke mulig. Et annet viktig hensyn er TooSlows kommentar: Markedet bryr seg ikke om årsaken til at du skrev inn. Når du vinner, er det fordi andre mennesker kom inn i markedet og gjorde markedet bevege seg i din retning. Når du mister, er det fordi andre mennesker kom inn i markedet og fikk markedet til å bevege seg mot din retning. Markedet er en blanding av anonyme deltakere hvis agendaer er ukjente for detaljhandelen. Markeder flytter ikke på grunn av analyse, men snarere er flyttinger forårsaket av feilmatcher i volumer av henrettede ordrer, over hvilken likviditet som helst er tilgjengelig. En bank eller institusjon kan plutselig plassere en stor rekkefølge på flere meter når som helst, noe som forårsaker en reversering som ikke kan ta et TA-basert system muligens. På samme måte hvis en sentralbank gjør en ubegrenset høy effektmelding, som effektivt forårsaker et likviditetsvakuum som resulterer fra alle smarte penger som øyeblikkelig rushing for å utnytte annonseringen, og skaper et gap på kanskje hundrevis av pips. La meg bli anklaget for overdreven pessimisme, og til tross for min egen personlige preferanse for FA over TA, trenger jeg ikke lete lenger enn min ledervenn å vite at i erfarne hender, TA - til tross for sine begrensninger - pluss litt forsiktig risikostyring kan likevel gi det som hittil har vist seg å være et solidt resultat. Mens jeg ikke tror på en hellig gral. Jeg spår at naysayers er feil: det er imidlertid vanskelig å oppnå systematisk fortjeneste, men det er likevel mulig. Et annet viktig hensyn er TooSlows kommentar: Markedet er en blanding av anonyme deltakere hvis agendaer er ukjente for detaljhandelen. Markeder flytter ikke på grunn av analyse, men snarere er flyttinger forårsaket av feilmatcher i volumer av henrettede ordrer, over hvilken likviditet som helst er tilgjengelig. En bank eller institusjon kan plutselig plassere en stor rekkefølge på flere meter når som helst, noe som forårsaker en reversering som ikke kan ta et TA-basert system muligens. På samme måte, hvis en sentralbank gjør en uplanlagt høy effektmelding, merker du frem. Arent vi sier det samme Min tråder: Trading er like enkelt som 1-2-3 amp Høyeste OpenLowest Open Trade

No comments:

Post a Comment